Tuesday 13 August 2013

We Got Married..

Salam ukhuwah fillah dari aku untuk anda semua :)

We Got Married?? Ehh, jangan cakap keqra nak cerita pasal wedding dia. HAHAHA tidak lah. So, crush crush diluar sana jangan risau okay. Gadis kaca mata niee single lagi. 

Berbalik pada cerita tadi. We Got Married (Hangul: 우리 결혼 했어요) adalah satu realiti yang pelbagai menunjukkan Korea Selatan, salah satu segmen program Malam Ahad Ahad. Siaran pertama pada tahun 2008, pasangan menunjukkan sehingga selebriti Korea untuk menunjukkan apa yang hidup akan menjadi seperti jika mereka telah berkahwin. Setiap minggu, pasangan yang diberikan misi untuk menyelesaikan, dengan wawancara terang peserta untuk mendedahkan fikiran dan perasaan mereka.

Woi, reality show nie since 2008 lagi and kau baru nak layan? Actually, aku dah layan since aku sekolah menengah dulu. Niee baru mood nak layan kpop balek. Itu pasal aku layan we got married nie. Aku layan pun sebab aku rasa macam sweet sangat HEHE. Aku paling suka tengok we got married lovely couple Taecyeon & Emma Wu(Gui Gui). Serious comel dan sangat sweet. Tak rugi kalau tengok hehehhe.


Nah, part part dalam We Got Married. 

Nie time dyeorang first time jumpa. Tapi dah rapat. Sweeeeeet <3


HAHA. Nie hadiah Emma untuk Taecyeon. Comel sangat :)


Spend time together kat pantai. Ohsemmm


Wedding photo shoot. Niceeee babe.





Lagi wedding photo shoot. Suwit


Dah lah, dari korang baca belog aku yang entah pape niee. Baru korang tengok sendiri reality show nieee okay? Komfem koran thumbs up punya lahh. Sebab macam real. Aku chow dulu bai bai. Salam.



No comments:

Post a Comment