Tuesday 13 August 2013

top 10. senarai online shop/blog

Salam kasih && sayang dari aku :D

Haaa, nak tanya. Agak agak korang macam aku tak? Bila bosan jer, takde kerja lain. Online lepastu bukak link shopping online. Kalau aku, aku suka survey survey. Tengok fashion zaman sekarang yang pelbagai. Kenkadang tak sempat nk kejar pasal fashion. Terlalu banyak :) Lagi pulak, orang cerewet macam aku niee mmg suka survey depan lappy je. Tak jenuh orang lain nak menunggu aku memilih sumthing HAHA.
Okay, bawah niee aku ada listkan kedai online yang aku tahu && suka survey. Btw, harga pun berpatutan. Aku tahu pun sebab aku niee jenis suka survey merata hehehhe.



1. Fashion Wardrobe
Salah satu yang dijual .


2. Elmo Street
Harga sangat affordable. Kenapa? Sebab biasanya free postage.
Takpun just tambah satu hinggit. Ohsem kn? 



3. Tudung dan Pakaian Wanita (Qamalina WonderLadies)


Ayuh, kita support this page. Why? Sebab almost barang dia murah je. 



4. C13 Store
Design dia sangat comel. Serious aku suka sebab simple but nice.



5. Kedai Bena
First time aku tengok rasa terkedu. Asal kreatif sangat? 
Memang aku grab bukan satu tapi lebih dari satu haha. Tamak



6. Lawa-Lawa
Dah nama lawa lawa. Mestilah barang barang kat sini lawa lawa :)



7. The PopLook



8. Qala Qisya
Aku suka Calaqisya sbb baju dia ala muslimah. Semuanyeee sopan saja.
Kaler pulak stail pastel. I likeeee



9. Veo Fashion





10. Le Beau Monde
 Yang nie, aku tak pernah try beli lagi. Tapi nampak macam boleh tahan baju dia .


Sampai sini sahaja post aku kali nieee. Nanti aku post lagi dilain hari okayyy :D Salam.

No comments:

Post a Comment