Monday 21 July 2014

Musuh dalam blanket


Dah lama tak update tetiba musuh dalam blanket pulak? kau dah kenapa jah?? 
Biasa aku tak update benda tak berkaitan dgn hidup aku. Yang pasal nie memang menggangu  ketenangan hidup aku lah yg pasti. Biasalah kat mana mana kau pergi pun orang akan cari salah kau. Benda kecik kuman anggap besar gajah. Kalau orang dah tak suka macam macam dia sanggup buat. mengata belakang kau. depan baik haram jadah. plastik lah semua.

Kalau jenis aku yg mudah percaya kat orang memang mudah kena lah dgn spesies mcm nie. Dah orang baik dgn aku mmg lah kena baik kann. takkan lah nak balas jahat pulak? dah tup tup rupanya dia duk burukkan aku kat housemate lain tapi at the same time bila dgn aku Ya Allah muka dia manis kalah gula. Sumpah plastik!

Hmm, apepun aku dah malas nk sakit hati dgn orang sakit jiwa mcm tu. Okay, jom kita positif. Maybe Tuhan hantar orang mcm tuu kat aku sebab nak suruh aku belajar bersabar kan? Kenapa kita pulak nak sakit sakit hati dah tahu orang yg sakit jiwa. Pedulikan lah diaaaa. Tak mati nyeee tak takde dia. Aku pun bahgia je takde diaaaa. 

p/s : Untuk kau yg tak puas hati dgn aku sila jumpa depan depan. Tak gentle main ckp belakang. Jumpa depan kau nak tarik rambut hantuk kepala semua boleh. Aku halal kan :)



No comments:

Post a Comment